pondelok 7. januára 2013

Obálková vojna 4


Moje meme, V skratke ide o o, porovnať dve-tri verzie obálky tej istej knihy (z rôznych krajín, hardcover-paperback...)

1
2
3
4



Sama som si vymyslela, že sa v tomto meme porovnávajú dve až tri obálky, no tu som proste musela dať štyri. Rozhodla som sa porovnávať obálky Nadpozemskej (moja recenzia tu) a naschval som vynechala tú našu (aj tak už viete ako sa mi tá farebná kombinácia strašne nepáči).  Prvá obálka (španielska, portugalska alebo niekde odtiaľ) sa mi absolútne ale absolútne nepáči a ku knihe sa vôbec nehodí. Obálka číslo 2 by sa mi hodila na nejakú tú knihu o duchoch, pretože presne tak na mňa tá obálka vplýva. Obálka číslo 3 je naozaj prekrásna a tie šaty sú úžasné. Avšak viacej by sa mi hodila ku sérii Padlí anjeli od Lauren Kate (recenzie na Pád a Súženie). Obálka číslo štyri je najviac anjelska, ale nepomôžem si - keby som tú knihu videla len tak v obchode, myslela by som si, že je o padlých anjeloch. Proste tá farebná kombinácia neznázorňuje svetlo.
Kebyže mám vybrať z týchto štyroch obálku, (omg, ja mám ale dilemu!) tak fakt netuším, či by som vybrala trojku alebo štvorku. Proste to nedokážem. Obe maj svoje plus a mínus. A váš názor?

3 komentáre:

  1. I když jsem knihu nečetl, tak ta první obálka se mi nelíbí vůbec. Za mě je vítěz 4. a hned po ní 2. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny jsou moc krásné a precizně graficky zpracované, ale moje srdce plane pro dvojku, ach.
    A ano, jak píšeš, byla by to pěkná duchárna. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som vybrala 2ku tá obálka je nádherná 8) ale naša je najkrajšia, tá sa mi najviac lúbi 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.