štvrtok 6. októbra 2016

Mojich 10 obľúbených autorov

Po obľúbených sériach a stand alone kníh sa teraz zameriame na mojich obľúbených autorov. Väčšinou sú to tí, od ktorých zháňam knihu aj bez toho, aby som vedela, o čom je, len preto, že ju napísali oni. 
(Uhm, jop, je tu viac fotiek, ktoré som použila už v predošlých dvoch článkoch, ale proste sa mi nechcelo fotiť znova to isté :D) 
S výnimkou prvého miesta nie sú tie zvyšné nijako konkrétne zoradené. 


J.K.Rowling
Aj napriek tomu, že jej ďalšie knihy ma nijako zvlášť nenadchli (Prázdne miesto bolo fajn, ale zbytočne dlhé. Cormorana Strika som čítala len prvého a nudila som sa), Rowlingová bude navždy mojou najobľúbenejšou autorkou. Moja kráľovná <3


Rainbow Rowell
Prvú som čítala Eleanor & Park a okamžite sa Rainbow zaradila k mojim najobľúbenejším autorkám. Má krásny a milý štýl písania. Attachments a Landline som síce ešte nečítala, ale moc sa na ne teším. A ako som spomínala už v úvode, ani netuším, o čom vlastne sú, ale na tom nezáleží.


Colleen Hoover
Colleen som mala rada v podstate od prečítania Beznádejnej. Síce som z toho nebola úplne nadšená, ale Colleen má skvelý štýl. Po November 9 sa však jednoznačne zaradila k mojim absolútne najobľúbenejším autorkám. 


Becky Albertalli 
V apríli jej vychádza konečne druhá kniha! Neviem sa dočkať <3


Katka "Arvari" Heřmanová
Oficiálne jej síce vyšiel len Radeček, ja som od nej však čítala asi 6 kníh a všetky boli absolútne výborné. Zbožňujem jej štýl písania. Je to vtipné a roztomilé. 


Marja Holecyová
Mariotovi dediči boli okamžitá láska. Milujem tú sériu a teším sa, že autorke konečne vyjde tento rok nová kniha. Ja ju mám síce už prečítanú (máte sa na čo tešiť!), ale chcem ju doma. A dúfam, že napíše ešte veľa kníh. 


Zuzka Šulajová
Vlastním všetky jej knihy a všetky ich mám naozaj moc rada. Neviem sa dočkať jej nového Denníka <3


Jane Austenová
Od Jane som čítala zatiaľ len dve knihy (Pýchu a predsudok a Opátstvo Northanger), ale obe som si naozaj zamilovala. Jane Austenová má úžasný a krásny štýl písania. Neviem sa dočkať tých ďalších.


Marissa Meyer
Čoskoro vyjde Winter. V decembri novely. V novembri v angličtine Heartless. V januári grafická novela. Som maximálne spokojná a moc sa teším. Mesačné kroniky už dočítam v češtine, tie zvyšné si už v angličtine zoženiem zrejme. 


Rick Riordan
 Milujem jeho štýl, je veľmi vtipný. Taktiež sú jeho nápady neopozerané a originálne, výborná kombinácia. Prosím si Magnusa Chasea a sériu o Apollovi. Ďakujem.


Akí sú vaši obľúbení autori? Trafila som nejakých vašich?

6 komentárov:

  1. Jane Austenovú milujem :) a zo slovenských Tamaratu Tainovú :)


    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Tamary mám veľmi rada jej sériu Je to inak, mami :) Tie stand alone som nečítala :D

      Odstrániť
  2. Colleen Hoover, Jane Austen a Marissa Meyer se také řadí k mým oblíbeným autorům a do takového širšího výběru bych určitě zařadila i Rainbow Rowell, i když ji mám zatím zařazenou mezi tzv. "čtyřhvězdičkovými" autory. :D Jinak já bych za sebe určitě přidala Jojo Moyes, Ursulu Poznanski, Kerstin Gier, Sebastiana Fitzeka, Rutu Sepetys, Stephanie Perkins, Samanthu Shannon a Meg Cabot (určitě jsem ještě někoho zapomněla...). :)) Ale to už je asi víc než deset autorů. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Kerstin som čítala Drahokamy a naozaj sa mi páčili, ale nemôžem povedať, že by patrili k obľúbeným sériam, od Ruty zatiaľ len Křídla (rovnaký prípad) a k ostatným sa musím dostať, Stephanie je skvelá, aj keď by mi vlastne stačila len Isla, Kostičas bol podľa mňa priemerný a od Meg som čítala knihy pred pár rokmi, teraz ma už moc nelákajú :D
      Naopak, Rainbow mala dokonalé všetko, čo som od nej čítala (okrem Kindred spirits, ale to malo asi 70 strán, takže tam nebol taký priestor :D)
      Ale som rada, že sa v nejakých zhodneme :)

      Odstrániť
  3. J.K. Rowling, Colleen Hoover a Marissa Meyer sú asi moje top tiež. A nie len preto, že som od nich prečítala najviac kníh. Rainbow Rowell sa mi páči tiež, ale zatiaľ som čítala len Fangirl (nebola som taká užasnutá ako väčšina ľudí, ale možno preto, že som sa v nej až príliš našla :D) a Attachments. Rozhodne si však musím prečítať aj tie ostatné. Už sa celkom teším, kedy aj vyskúšam Percy Jacksona, ale zatiaľ sa na vrchol zoznamu nepredral. Jane Austen musím dať niekedy šancu, ale dosť ma desí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Attachments som ešte stále nečítala, hoci to mám spolu s Landline už dlho doma :/ Musím sa do oboch čoskoro pustiť. A ty do Eleanor a Park a Carry on, lebo tie sú výborné :3
      Pýcha a predsudok je dokonalá :3

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.