štvrtok 1. septembra 2016

Hitparáda kníh - august



Najlepšia kniha
Daruj mi křídla (Lucie Huková)
Tu nebolo o čom premýšľať, táto kniha bola proste výborná. Vtipná, milá, roztomilá a ja som si ju hneď zamilovala. 
Recenzia TU.






Najhoršia kniha
Sojčák (Jaakko Ahonen)
Okej, toto nie je možno odo mňa úplne fér, keďže som tomu venovala asi 10 minút v kníhkupectve (a aj to mi medzitým hral Perfect od 1D, takže som knihu ignorovala). Ale skrátka ma to absolútne nezaujalo. Všetci na GR píšu, ako o tom rozmýšľajú pomaly ešte mesiac po prečítaní, ale mne nejako ušla pointa. A ani štýl kresby sa mi moc nepáčil.




Najväčšie prekvapenie
Mesto stratených duší (Cassandra Clare)
Túto knihu som začala čítať ešte minulý rok. Zvládla som 150 strán a zavrela to s tým, že tieňolovci nikdy viac. Ale potom sa ku mne náhodou dostala kniha Magnus Bane, pustila som si seriál a rozhodla sa dočítať toto. A po tých 150 stranách bola táto kniha naozaj skvelá! 





Najväčšie sklamanie 
Sladké nič (Jamie McGuire & Teresa Mummert)
Zbožňujem new adultky od Jamie McGuire, jej Sladké zabudnutie je asi najlepšia NA, čo som čítala. Tu to bude zrejme vplyvom inej autorky, ale proste toto bola veľmi slabá kniha. 
Recenzia TU.





Najoriginálnejšia kniha
It ends with us (Colleen Hoover) 
Nechcem nič prezradiť, hoci to svojim spôsobom nie je spoiler, ale aj tak. Takže poviem len to, že táto kniha sa "pohráva" s jednou ťažkou témou a tú v knihách osobne veľmi často nevidím. 






Najnapínavejšia kniha
Daruj mi křídla (Lucie Huková)
Proste som nemohla prestať čítať, kým som to nedočítala, taká som bola veľmi zvedavá, čo sa ešte bude diať. To isté platí aj o It ends with us.







Najnudnejšia kniha
Sladké nič (Jamie McGuire & Teresa Mummert)
Nudila som sa. Veľmi. A ani ten "šokujúci" koniec ma nijako neprekvapil.








Najromantickejšia kniha 
Glimpses (Lynn Flewelling) 
(Aby neboli zas Křídla) 
Aspoň teda tá posledná poviedka o Seregilovi s Alecovi odohrávajúca sa na konci dvojky. Pretože tá bola absolútne dokonalá. A tí dvaja mi už moc chýbali. 





Najkrajšia obálka
Harry Styles (Elle Cowen)
No comment.








Najškaredšia obálka
Sladké nič (Jamie McGuire & Teresa Mummert)
Niežeby by bola nejako vyslovene škaredá, ale ostatné sa mi páčia viac.








Hrdina mesiaca
Carson Phillips - Struck by lightning
Carson bol vážne skvelý. A Slizolinčan na prvý pohľad! :D








Hrdinka mesiaca
Lily Bloom - It ends with us
Silná, chytrá hrdinka. Ktorá navyše urobí, čo treba. 








Pár mesiaca
Brian + Aiden - Daruj mi křídla 
Nuž, Alec so Seregilom už boli v tejto hitparáde v tejto kategórií, takže Brian a Aiden sú vlastne druhý najlepší pár. Ale boli dokonalí, perfektne sa dopĺňali a oboch ich zbožňujem. 

4 komentáre:

  1. Nadšenie okolo Sojčáka som nepochopila tiež. Síce komixy ani grafické romány nemam vo všeobecnosti úplne v láske, ale som si myslela, že toto bude teda niečo extra. Nebolo a navyše to nebolo nič pre mňa, vzhľadom na to, že mám arachnofóbiu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že? Strašne veľa toho pavúka, aj ja som nadávala :D
      Čakala som niečo špeciálne a absolútne ma to nezaujalo. Ani trošičku :D

      Odstrániť
  2. Knihu It ends with us si chcem už veľmi dlho prečítať,ale v slovenskom preklade,tak dúfam,že sa mi to čoskoro prečítam :) Ani neviem,či je preložená :D (nevadi).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyšla pred mesiacom v originály a zatiaľ sa preklad nechystá, čo viem :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.