streda 31. augusta 2016

Mesačná chvastačka - august


Je koniec augusta. Po iné roky by som už stresovala, že ma čaká posledných pár dní prázdnin, že ja ešte nechcem. Teraz ma však čaká ešte takmer mesiac a je to celkom čudné pre mňa. Ale zbavím sa brata, takže sa rozhodne nesťažujem. 
Vám ostatným veľa šťastia :) 

Prečítané knihy

Ensnared (A.G.Howard)
Sladké nič (Jamie McGuire & Teresa Mummert)
Struck by lightning (Chris Colfer)
Harry Styles (Elle Cowen)
Sojčák (Jaakko Ahonen)
Mesto stratených duší (Cassandra Clare)
Mesto nebeského ohňa (Cassandra Clare)
It ends with us (Colleen Hoover)

Kúpené knihy


Prakticky som si v auguste kúpila len It ends with us (a ďalšie tri knihy, ktoré prídu v septembri), no napriek tomu sa tu nejako ocitlo hneď päť kníh.
It ends with us a Harryho som si objednávala na Book depository, zvyšné na Better world books, dokopy asi za 10 eur. No neberte to to. 

Vyhrané knihy

Zas nič.

Darované knihy


Sue sa zbavovala nejakých kníh, že ich niekomu daruje, tak mám tieto. Shatter me aj Where she went mám už dávno prečítané, ale sú tak krásne, že to vôbec nevadí.
Takže jej ešte raz moc ďakujem :3

Vymenené knihy


Vážne... nepýtajte sa. 

Recenzné výtlačky


Tento mesiac mi pribudli dva. Císaře mi poslalo kníhkupectvo Pre školy. Tú sériu mám fakt rada, takže sa na finálne teším. Len som sa k tomu ešte nedostala. 
A Daruj mi křídla mám v elektronickej podobe od autorky. To som už prečítané aj zrecenzované. Bolo to výborné a odporúčam.

Všetky pokope


4 komentáre:

  1. Neskutočne ti závidím Zodiac <3 Chystám sa ho kúpiť už od júna, ale stále som sa k tomu nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné kúsky, tiež ma čaká ešte mesiac prázdnin, až mi to príde divné :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.