nedeľa 11. septembra 2016

Knihy, na ktoré sa ešte tento rok teším

Nejako sa rozbieham s tými zoznamami, čo? No a čo, stále lepšie ako keby by bolo na blogu ticho, nie? 
Dnes som sa rozhodla ukázať knihy, ktoré vychádzajú ešte tento rok a ja sa na ne veľmi teším. Je to mix kníh v slovenčine, češtine aj češtine. 

SEPTEMBER


Džínsový denník 6 - Na túto knižku sa naozaj moc teším, som zvedavá, ako to s nimi všetkými dopadne. Aj keď mi bude za ňou smutno, však prvý diel som čítala, keď som mala asi 11. 
Harry Potter a prekliate dieťa - knihu som síce čítala hneď v deň jej vydania, ale chcem aj slovenské vydanie. 
Pomsta & rozbřesk - re-telling na Tisíc a jednu noc? Áno, prosím! Vyzerá skvelo. 


Sůl moře - hoci som od Ruty čítala len Křídla, je to skvelá autorka a aj toto vyzerá naozaj moc dobre. 
Strange the dreamer - nikdy si nepamätám, o čom presne to má byť, len to, že to vyzerá úžasne. A že to naozaj moc chcem. Len je to drahé. To je nefér. 
Empire of storms - síce som nečítala ešte ani trojku, ale aj tak ju chcem mať doma. 

OKTÓBER


Winter - na túto knihu čakám už brutálne dlho. Neviem sa dočkať záveru tohoto úžasného príbehu. 
Harry Potter a Tajomná komnata ilustrované vydanie - k tomu snáď netreba nič dodávať. To proste potrebujem. 
Korene hriechu - pokiaľ sa nič nezmenilo, v októbri by konečne mala vyjsť nová knižka úžasnej Majke Holecyovej, autorke Mariotových dedičov. Ja som tú knihu síce už čítala, ale som zvedavá na finálnu podobu. A samozrejme, chcem ju mať konečne doma. 

NOVEMBER


Hrdinovia a tí druhí - ďalšia kniha z HP univerza. Takže ju potrebujem doma. 
Červené lístia - toto nie je typ knihy, aké obvykle čítam, ale táto ma z nejakého dôvodu naozaj zaujala. 
Insomnia 2 - prvý diel sa mi veľmi páčil a som zvedavá na pokračovanie. 


Magnus Chase a bohovia Asgardu - úprimne dúfam, že to už (zas) neposunú a kniha naozaj v tom novembri vyjde. Moc sa teším. 
Heartless - tu na prípadný český preklad neplánujem čakať, to si už rovno v angličtine chcem prečítať. 
Fantastic beasts and where to find them: The original screenplay - proste potrebujem do zbierky. Okrem toho... tá obálka! <3

DECEMBER


Diamantový dvor - táto kniha nemá nejako vysoké hodnotenia, ale vyzerá zaujímavo, tak jej chcem dať šancu. Aj keď nemám veľmi vysoké očakávania.
Hvězdy nad hlavou - ak neviete, táto poviedková knižôčka by mala vyjsť v preklade ešte v decembri. Takže yay!

Mali by vyjsť ešte tento rok... možno.


Princ bláznů - Roztříštěná říše je skvelá a na túto novú sériu sa tiež veľmi teším. 
Nahraný - strašne ma štve, ako veľmi Laser books neustále posúva vydania kníh o Druidovi. Tento rok mali vyjsť hneď dve. A miesto toho budem rada, ak vyjde čo i len tento jeden. -_-


A na aké knihy sa ešte tento rok tešíte vy? :)

6 komentárov:

  1. Na džínsový dennik 6 sa teším aj ja! Džínsový denník je moja srdcovka,milujem Paulu aj Lukáša,sú to zlatíčka <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ruta Sepetys mi vůbec nesedla.. ale je husté se dozvědět, že Prince of Fools vychází ještě letos. A že má Winter docela zajímavou obálku a že chceš nějakou knížku, co vůbec neznám. Jdu to vygoodreadovat. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že ich možno viac nepoznáš z môjho výberu :D

      Odstrániť
  3. Taky se moc těším na knihy s Harrym Potterem a že jich je letos požehnaně! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.