streda 27. júla 2016

Kúzelná knihovníčka 8


Prosím, všetci pekne ignorujme fakt, že som tento článok plánovala už mesiac, áno? Lepšie neskoro ako nikdy, nie? 
Btw, foťak mi odmietal spolupracovať, nezaostroval poriadne, takže tie fotky sú také všelijaké, ale kým by som to znova nafotila by ubehol aj ďalší mesiac, tak som si povedala, že dôležité sú tie knihy, nie kvalita fotky. Snáď. 




Romantické contemporary knihy. Ja viem, akosi sa mi kopia. Je to divné. A potom séria Pád (ktorá je tiež riadne romantická), séria Temné vody a kniha o Harrym Stylesovi. 


Prevažne CooBoo knihy. Momentálne chýba ešte Isla a šťastné konce, tá je požičaná. Inak tu mám ešte série Věk X, Lhář a Kráľovná Tearlingu.
Knihy, ktoré sú položené ležato mám požičané. 


Slovenské knihy a z nejakého dôvodu aj Sedem minút po polnoci a Mara Dyerová. Chýbajú mi tu ešte dva diely Džinsového denníka, tie sú požičané. 


Časť z anglickej časti. 


Fantasy v angličtine, ale ako vidíte, viac sa tam už nezmestí, takže od teraz musím improvizovať. 


Contemporary v angličtine. A Land of stories, pretože tá sa už nezmestila na fantasy poličku a okrem toho potrebujem knihy od jedného autora pri sebe. Vlastne je to aj prípad Carry on. 
A potom nejaké záložky.


Časť venovaná LGBT literatúre. 


LGBT knihy v slovenčine a češtine. Séria Noční běžci, Tamara Tainová a tak. 


Jop, tých anglických LGBT kníh mám už akosi veľa. A prečítané len tri. Detail. 


Polička na nízke knihy. A viac by mi nemali chodiť, lebo je plná. Takže vydavatelia... robte všetky knihy odteraz pekne v normálnom formáte, áno? 


Upírske denníky, nejaká klasika v angličtine a podobne. 


Taký mix toho, čo sa sem ešte zmestilo.



Prevažne knihy od Eoina Colfera a aj tie sú tatinove. (Ten zvyšok je môj, samozrejme.)


Rick Riordan a Kevin Hearne. 


Mix fantasy a dystópických sérií.


Tatinova Divergencia a moja Twilight zbierka. 


Moje dve najobľúbenejšie poličky, venované Harrymu. <3


Anna zo zeleného domu a nejaké tie dospeláckejšie knihy.


Moje klasiky. 


No a posledná časť, kde mám strčené knihy je táto skrinka. Tam sú knihy, ktoré mám na predaj a chcem sa ich zbaviť, takže mi nezavadzajú na poličkách. 

2 komentáre:

  1. Nádherná knihovna! :). Hlavně ty poličky s HP! :). Tenhle typ článků mám stejně nejraději :). Člověk se inspiruje, pokochá a hned má lepší den :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.