streda 12. augusta 2015

Hitparáda kníh - júl



Najlepšia kniha
Red queen (Victoria Aveyard)
Toto bola absolútne dokonalá kniha. Jedna z štyroch najlepších za tento rok. Jednoznačne. Pokiaľ čakáte na české vydanie, rozhodne sa máte na čo tešiť. 
Recenzia TU.






Najhoršia kniha
Antropologie (Dan Rhodes)
Aj tu mám žiaľ jednoznačného favorita. Na túto knihu som si veľmi tešila, ale akosi mi ušla pointa celej knihy.
Recenzia TU.





Najväčšie prekvapenie
Will Grayson, will grayson (John Green & David Levithan)
Najprv som chcela dať Hrej Vabank, ale potom mi došlo, že nič nie je viac prekvapivé ako fakt, že kniha, na ktorej sa podieľal Green sa mi tak moc páčila. Každopádne super to bolo. 
Recenzia TU.




Najväčšie sklamanie
Antropologie (Dan Rhodes)
Pred rokom som videla ukážku z tejto knihy, ktorá vyzerala skvelo, ale žiaľ, bola to najlepšia vec z celej knihy.






Najoriginálnejšia kniha
A Court of thorns and roses (Sarah J. Maas)
Rozhodne som nič podobné ešte nečítala. A tiež to bolo super. Aj keď som to čítala celé veky (hoci stále kratšie ako ToG)
Recenzia TU.





Najnapínavejšia kniha
Red queen (Victoria Aveyard)
To som celú dobu len medočkavo prevracala stránky, že čo si autorka pre mňa ešte nachystala. 






Najnudnejšia kniha
Antropologie (Dan Rhodes)
Aspoň to veľmi rýchlo ubiehalo. 







Najromantickejšia kniha
Hrej vabank (Emma Hart)
Ja si teda na romantiku priveľmi nepotrpím, ale toto bolo skvelé. Jednoznačne najlepšie z celej série.
Recenzia TU.





Najkrajšia obálka 
The Heir (Kiera Cass)
Dokonalosť <3 A aj obsah bol super, ja mám tú sériu proste strašne rada :3 







Najškaredšia obálka
Antropologie (Dan Rhodes)
A toto má aj škaredú obálku aj obsah o ničom. Najhoršia kombinácia. Tu bola celková grafika desná. 





Hrdina mesiaca
will grayson - Will Grayson, will grayson
Páčil sa mi aj Greenov Will, ale Levithanov bol proste lepší. 
Hrdinka mesiaca
Mare Barrow - Red queen
Hrdinka s mozgom je v YA vážne zriedkavá, ale Mare bola vážne skvelá.







Pár mesiaca
Kyle Daniels & Roxy Hughes - Hrej vabank
Tí dvaja mali neskutočnú chémiu. Celú dobu som im držala palce. 

6 komentárov:

  1. Will Grayson, will Grayson si prostě musím přečíst. Nu, asi si počkám na český překlad. Do jara to není zas tak dlouho... v porovnání s něčím jiným, třeba se Sherlockem, který bude bůhvíkdy. -_- (No, ten speciál moc nepočítám, ale aspoň něco bude! :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sherlock má byť v januári 2017 -_-
      Máš sa na čo tešiť :D

      Odstrániť
  2. Tolik knih zase, ja se tesim na Red queen, jsem zvedava :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže strašne málo som prečítala, tak 4 boli za hodinku prečítané.
      Tak sa snáď bude páčiť :3

      Odstrániť
  3. Na Red Queen i na Willa se hrozně těším :33
    A dík za varování, na Antropologii se ani nekouknu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.