pondelok 5. augusta 2013

Co by kdyby... 2


Meme od Suši.

...Mi začal horieť dom a ja by som mala možnosť odniesť maximálne tri knižky?

Panikárila by som! Pre mňa majú moje knižky veľkú cenu, nebola by som schopná, dať prednosť len trom. Ale určite by som si odniesla Harry Potter a filmové čary a knižku práve rozčítanú. A pravdepodobne by som v tom dome umrela, lebo by som sa s ostatnými nevedela rozlúčiť.

4 komentáre:

  1. Harryho Pottera, toho by som nebrala. Ale knihu, ktorú mám rozčítanú áno. Potom by som brala Modrú jako Safír a niečo...na zamyslenie. Ale takých kníh je viac. :D Nad treťou by som fakt musela rozmýšľať, no v danej chvíli je lepšie zdrhať tak by som chmatla, tú ktorá by bola najbližšie...zjavne by to bola Anna Karenina v originálnej verzii. :DD
    A okrem toho. Radšej tie ostatné nechám zhorieť! Vždy sa môže stať, že vyhrám Jackpot a všetky môžem kúpiť nanovo, no nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 8D Moje zlato. Knižky si vieš vždy znova kúpiť, hlavne keď si predstavíš, že ak máte poistený dom, pri požiari by ste dostali asi parádne veľké prachy 8D za to by mohlo byť aj viacej knižiek ako bolo predtým 8P teda ak sa rozhodneš radšej pre knižky ako novú strechu 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Brrrr, to je hrozná predstava, súhlasím s tým, že by to bolo nereálne.:O Zrejme by som sa pokúšala odniesť knižnicu, skrine s oblečením a ešte aj notebooky...xDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som asi zavolala ako prvé hasičov a potom volala o pomoc :D a potom by som sa zaujímala, že čo si odniesť :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.