nedeľa 18. júna 2017

Omg this song book TAG

Zahraničný Booktube je zdrojom nekonečnej inšpirácie. Nie nutne vždy pozitívnej, ale v tomto prípade áno. Našla som tam totiž jeden fakt zaujímavý TAG, ktorý som sa rozhodla urobiť, pretože spája moje dve najobľúbenejšie veci - knihy a hudbu. Toto by malo byť original video.
U nás som to ešte nevidela, takže ako to vlastne funguje? Každý otázka sa skladá z dvoch, pričom jedna sa vzťahuje na pesničku a druhá ku knihe.
Všimli ste si, že mám vážny problém s vysvetľovaním? :D
Rozmýšľala som, ako sem hodím pesničky, či odkazy na Spotify (ale to asi nemá každý) alebo priamo videa na Youtube (to mi zas prišlo zdĺhavé, obzvlášť, keď som vedela, že pri niektorých vyberiem aj viac), takže proste tu budú linky na Youtube (a párkrát aj na Spotify, keď to bude album.)

Pesnička, ktorú musím počúvať zakaždým, keď ju hrajú a nezáleží na tom, aká je stará, či koľkokrát som ju počula:
Pri tejto otázke som strávila asi polhodinu, lebo som sa nevedela rozhodnúť. Ja mám takých pesničiek asi milión, fakt. Akúkoľvek pesničku, čo mám rada, môžem počúvať stále. Takže neviem vybrať. 
Kniha, ktorá sa mi nikdy neomrzí:
Celý Harry Potter. Ale to muselo byť jasné. 

Pesnička, ktorý ti pripomína najdesivejšie obdobie tvojho života:
Tak tu je celý album. Minulý rok som ho počula asi miliónkrát... počas praktických maturít. Neviem, či to bolo najdesivejšie obdobie môjho života, ale rozhodne to bolo jedno z najhorších období môjho života, kedy som bola fakt vystresovaná. 
Kniha, ktorá pripomína rovnaké obdobie (alebo iné, ktoré si neznášal rovnako):
Nuž, minulý rok som celý polrok mala veľkú čitateľskú krízu a fakt mi žiadna nenapadá.

Nová pesnička, ktorú teraz stále počúvaš:
Miley Cyrus - Malibu
Lorde - Homemade dynamite
Malibu je úžasná letná pesnička, ktorú počúvam stále už odkedy vyšla. No Homemade dynamite je z nového albumu, ktorý vyšiel v piatok... takže som ju už aspoň 10x počula, lebo je úžasná.
Kniha, ktorú si si obľúbila naposledy:
Búrlivé výšiny od Emily Bronte. Áno, trvalo skoro dvadsať rokov, kým som sa k ním dostala, ale fakt som si tú knihu zamilovala. A Heatcliffa s Cathy.

Pesnička, ktorá je o mne:
Taylor Swift - Shake it off
Ďalšia úloha, pri ktorej som strávila hrozne veľa času. Ale nakoniec som to našla. Lebo táto pesnička je o tom, že treba ostať samým sebou a nie tým, čo od vás chcú druhí.
Kniha, ktorá je o mne: 
Fangirl od Rainbow Rowell. Ale s ňou sa môže stotožniť veľa ľudí, nielen ja.

Pesnička, ktorá je divná, ale aj tak sa ti páči: 
Horkýže slíže - Líza a Wendy
To bola jasná úloha pre Horkýže slíže... lebo kto iný má tak divné texty? :D
Unikátna kniha, ktorá medzi ostatnými z nejakého dôvodu vyniká:
Nočný cirkus je veľmi unikátna kniha. Nikdy som nečítala nič podobne krásne.

Pesnička, ktorá ťa nakopne:
Fleur East - Sax
Ja sa pri nej neviem nehýbať :D
Kniha, ktorá ma inšpirovala: 
Triumf od Petra Sasína. Minulý mesiac som o nej rozprávala celkom dosť a fakt mi pomohla. Keby dačo, tu je recenzia.

Odpočinková pesnička
Ed Sheeran - Divide
A opäť celý album. Jeden z mojich najobľúbenejších. Skvelo sa pri nej relaxuje.
Kniha, ktorú prečítať počas upršaného dňa:
Ehm... akúkoľvek, ktorú mám zrovna rozčítanú, alebo na akú mám chuť? 

Pesnička, ktorá je tvoje guilty pleasure:
Som asi jediná, kto tej pesničky ešte nemá plné zuby, ja ju stále milujem.
Kniha, ktorá je tvoja guilty pleasure:
Moja najväčšia guilty pleasure je Twilight. MILUJEM tú sériu, hoci viem, že má asi tak trilión chýb. Ale aj tak k nej mám veľmi silnú citovú väzbu.

Nostalgická pesnička, ktorá ťa vracia v čase: 
Do tejto kategórie by som zas mohla toho vybrať kopu. Proste... <3
Kniha, ktorú si čítala strašne dávno a pripomína ti detské časy:
Aj tu mám opäť veľký výber. Milovala som napríklad knihy Jacqueline Wilsonovej, Naša mama je bosorka od Gabriely Futovej či Opice z našej police od Kristy Bendovej.


Tak, a to je všetko. Budem samozrejme, ak TAG urobíte tiež, ak vás zaujal. A dajte mi vedieť, nech sa môžem pozrieť na vaše odpovede :)

6 komentárov:

  1. Pěkný Tag, takový vidím poprvé :) Možná se do něj časem také pustím :) Měj se krásně ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma neprekvapuje, tiež som ho videla len raz a u americkej booktuberky, nepostrehla som, že by sa to už dostalo aj k nám :D
      Aj ty :)

      Odstrániť
  2. Zajímavý tag, taky jsem ho u nás ještě neviděla. :) Ukládám si na horší časy :D Jinak knižně-písničkový tag existuje myslím ještě na hudbu Taylor Swift.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám dojem, že ten som kedysi strašne, strašne dávno robila :D Ešte na Youtube funguje jeden super, že Playlist book TAG, alebo tak nejako sa to volá, ale to treba robiť formou videa, to by nebolo na blogu tak dobre :D

      Odstrániť
  3. Třeba se to teď rozjede i na našem rybníčku :D S pár věcmi se ztotožňuji, ale nejvíce s The Best of both worlds :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. The Best of both worlds zosobňuje moje detstvo :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.