sobota 11. marca 2017

#booklove february časť druhá

Trošku neskôr než som chcela a očakávala, ale predsa tu mám druhú časť fotografickej bookstagramovej výzvy, ktorú som minulý mesiac robila. (Tento mesiac sa tiež do jednej zapájam, tak mi dajte vedieť, či máte o to záujem, aby tu neboli stále len recenzie a iné otrepané veci, ale aj fotky :))
INSTAGRAM



15. Jediná kniha na opustenom ostrove
Nie je možné si vybrať jedinú, takže som to nechala tak a vyfotila tú, ktorú som zrovna čítala, lebo však som chcela vedieť, ako to skončí, nie? 


16. Kniha, ktorá ma rozplakala 
Som si úplne istá, že som nebola v tomto prípade jediná. Ale milujem tú sériu.


17. Knižná dúha


18. Autorka, ktorú kupujem automaticky. 
Colleen Hoover som si minulý rok zamilovala a teraz mi do zbierky stand alone kníh chýba len Maybe someday. 
Samozrejme, že sú aj ďalší autori, ktorých knihy kupujem automaticky aj bez toho, aby som vedela, o čom sú. Napríklad Rainbow Rowell či Adam Silvera. 


19. Krásne chrbty kníh
Aj keď obálky Belladonny a Špačka Egmont nekúpil, ale vytvorili ich sami, takže vôbec nevyzerajú dobre, chrbty majú tie knihy naozaj krásne. A hlavne je to fantastická séria. 


20. Obálkový crush
Hardcoverova obálka tejto knihy ma celkom desí, ale táto paperbackova verzia je absolútne dokonalý.


21. Kickass hrdinky
Harry Potter je plný silných a úžasných hrdiniek.


22. Kde bolo, tam bolo
Moja najobľúbenejšia re-tellingová séria. (Len som to fotila dopredu a vtedy som ešte Winter a Hvězdy nemala.)


23. Kráľovská rodina
Lebo Kráľovná Tearlingu je jednou z mojich najobľúbenejších fantasy.


24. Diverzita v knihách
Toto je moja anglická časť LGBT kníh. Aspoň teda väčšina mojich kníh v angličtine.


25. Kniha s kvetmi


26. Emócie
Neskutočne krásna, ale smutná kniha. Jedna z mojich najobľúbenejších. A tretia ktorá ma rozplakala.


27. Najlepšia kniha februára
Fajn, prečítala som päť dielov Harryho Pottera, ale to bol asi miliónty re-reading, takže to sa neráta. Keď si to teda odmyslím, najlepšou bola bezkonkurenčne Winter.


28. Februárové zhrnutie
... ktoré neobsahuje ďalších 16 kníh, ktoré som čítala, lebo to boli buď ebooky alebo som ich prečítala v kníhkupectve.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.