streda 6. augusta 2014

Top týždňa - Inšpiratívne knihy


Meme od Luu.

Isto viete, že ja nie som veľkou fanúšičkou motivačných kníh, kde by bolo vyberanie najľahšie. Predsa len som však čosi vymyslela tiež :)


Jasná voľba. Kniha síce nebola tou správnou voľbou pre mňa, ale rozhodne je veľmi inšpiratívna.


Táto kniha je veľmi silný, emotívny príbeh jednej narkomanky. Je to krásny príbeh. A vy rýchlo pochopíte, že tak nechcete dopadnúť :D


Sherlock Holmes je perfektná postava, ktorú som si síce obľúbila hlavne v seriály, ale pointa ostáva. Určite by veľa ľudí chcelo byť ako on. Aspoň teda byť inteligentný ako on :)


Tieto knihy sú nesmierne milé, krásne a úsmevné. Vždy navodia dobrú náladu a nechajú vám dobrý pocit :) Sú to skvelé knihy na zamyslenie. 


Táto kniha učí, aby sme si užívali každý deň. 

5 komentárov:

  1. Osobně mám zálusk jen na knihu Chvíle před koncem, ale Obchod se štěstím taky nevypadá špatně. Mohlo by to být zajímavé, takže přidávám k seznamu knih co si chci přečíst. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už bych si měla Chvíli před koncem konečně přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.