sobota 20. mája 2017

Kniha, po ktorej by som normálne nesiahla, ale... | Triumf

Autor – Peter Sasín
Vydavateľstvo – NLP Akadémia
Rok vydania – 2014
Počet strán - 288

Anotácia
Ste pripravení na knihu, ktorá vám môže zmeniť život?
Táto kniha prináša zmenu. Po jej prečítaní budete svet a hlavne svoj život vidieť úplne novými očami. Pripravte sa na fantastickú cestu, pretože táto kniha vás bude miestami provokovať, miestami vás rozosmeje a možno občas potečú aj slzy. Jedno je však isté: Posuniete sa ďalej vo všetkých oblastiach vášho života. Aj to vám môže dať bestseller Petra Sasína Triumf.

V knihe sa dozviete:
Prečo realita ako taká neexistuje?
Aké masívne filtre používa vaša podvedomá myseľ?
Ako si svoje filtre uvedomiť a nastaviť tak, aby vám pomohli pri preladení sa na vašu novú realitu?
Ako nájsť svoje životné poslanie?
Ako získať oveľa viac zdravia či energie?
Ako si prestaviť svoj finančný termostat v hlave na vyššie hodnoty?
Ako používať vonkajší zámer na dosahovanie vašich snov?
A mnoho ďalších princípov či experimentov, ktoré môžete ihneď začať testovať…

***

Za tie roky ste si už určite všimli, že motivačné knihy nečítam. Túto mi maminka odporúčala už niekoľko mesiacov. Ale nechystala som sa urobiť výnimku, pretože motivačné knihy považujem za plné klíše. V poslednom čase som bola ale dosť bezradná, čo sa týkalo školy a rôznych životných rozhodnutí a mala som z toho dosť depku. Takže po maminkinom pripomenutí tejto knihy som si povedala, že nemám čo stratiť a tak som sa do nej pustila. 
Dnes by som vám ju rada predstavila, lebo zrejme nie som jediná, kto ju potrebuje. 
(Toto nepovažujte za recenziu, skôr za takú vykecávačku.)

Nebudem už obkecávať svoje problémy, spravila som o tom na osobnom blogu celý článok. V skratke - Odišla som zo školy. A k tomu mi pomohla táto kniha. Pretože to vo mne bolo celý rok, potrebovala som len niečo, čo ma poštuchne správnym smerom a aby som sa nesústredila len na svoje strachy.

Nemám načítané motivačné knihy, nemôžem ich porovnávať s ďalšími, ale čo viem (možno sa mýlim), väčšina motivačných kníh je postavená na tom, že vám hovoria, čo máte robiť, aby ste mali spokojný život. Táto kniha vám skôr predostrie vaše možnosti. 
Možno tam nájdete veľa vecí, o ktorých dávno viete a pritom neviete. Možno neviete ako ich vo svojom živote aplikovať. 
Osobne si myslím, že je to skvelá kniha po obsahovej stránke a že vám tak ako mne, môže naozaj pomôcť a zmeniť vám istým spôsobom život. Možno vás to nakopne spraviť niečo, čo ste už dávno chceli, ale nemali ste na to odvahu. Možno vám ukáže niečo úplne nové, na čo ste doteraz ani nepomysleli. A možno vám to neurobí vôbec nič, lebo každý sme iný a každý potrebujeme k tomu niečo iné. Ale za pokus to stojí, nie? 

Forma tejto knihy mi však nie vždy sadla. Páčilo sa mi, že tam bolo pri všetkom množstvo príbehov a príkladov, ktoré vám pomôžu lepšie pochopiť, o čom vlastne hovorí. Avšak niekedy mi prišlo, že moc odchádza od témy a v jednej kapitole zopakuje jednu vec aj 20x. Jasné, opakovanie je matkou múdrosti a človeku sa to lepšie zapíše do mozgu, ale stačí s mierou, nie? Občas mi to prišlo ako pre idiota. Že až moc zjednodušené. 
A vec, ktorá ma tam vyslovene iritovala bolo často opakované ...??.

Takže aby som to zhrnula, jednoznačne knihu odporúčam. Síce mi nejaké veci vadili, ale keď budem na tú knihu spomínať, nebudem spomínať na to, čo mi tam vadilo, ale na to, ako mi tá kniha pomohla. A určite sa k nej časom vrátim. Možno to nebude trvať ani tak dlho. Ak aj nie k celej knihe, tak k istým častiam určite. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.