sobota 5. marca 2016

Hitparáda kníh - február



Najlepšia kniha 
Korene hriechu (Marja Holecyová)
Nikdy by som nepovedala, že ma slovenská historická new adultka z obdobia Uhorska môže tak chytiť. Ale tak napísala to Majka, tak sa asi niet čomu diviť. Hoci si ma to nezískalo až tak veľa ako Mariotovi dediči.
Mimochodom, táto kniha ešte nevyšla, dočkáte sa jej tak na jeseň/jar a rozhodne sa máte na čo tešiť. Takže túto "obálku" ignorujte, zbúchala som ju tak za dve minúty vo Photoshope, len aby tu niečo bolo. 



Najhoršia kniha
Vymyslela som si ťa (Francesca Zappia)
Autorka neprišla vôbec z ničím novým a absolútne ma to nebavilo. 
Recenzia TU.







Najlepšie prekvapenie 
F*ck love (Tarryn Fisher)
Asi toto, aj keď si to už poriadne nepamätám. Ale nečakala som, že ma to chytí tak veľmi, tiež to bolo vlastne spontánne čítanie. 







Najväčšie sklamanie
Jak stvořit dívku (Caitlin Moran)
Túto knihu som mala na wishliste veľmi dlho a netrpezlivo som čakala na jej vydanie, pretože Morantologie od autorky bola skvelá. Z tohoto si pamätám predovšetkým to, že neustále masturbovala a mňa to prestalo baviť. 
Recenzia TU.





Najoriginálnejšia kniha
Čarodejník z krajiny OZ (L. Frank Baum)
Túto knihu som si už dlho chcela prečítať z toho dôvodu, že sa často spomína v amerických knihách a filmoch a ja som stále poriadne netušila o čom je. A áno, rozhodne bola najoriginálnejšia z týchto všetkých. 





Najnapínavejšia kniha
Stinger (Mia Sheridan) 
Konečne som prečítala svoju prvú knihu od Mii Sheridan. A vďaka Maggie to bol práve Stinger. Približne v polke je pasáž, ktorá mi neskutočne drásala nervy a stálo to veľmi veľa sebaovládania a energie, aby mobil neletel na druhý koniec miestnosti.





Najnudnejšia kniha
Vymyslela som si ťa (Francesca Zappia)
Proste to nebolo dobré, no.








Najromantickejšia kniha
Stinger (Mia Sheridan) 
Ale bolo to celkom sweet. Hodili sa k sebe. A nebolo to otravne romantické.








Najočakávanejšia kniha
Korene hriechu (Marja Holecyová) 
Už tak pred piatimi rokmi mi Majka hovorila o tejto knihe, takže áno, bolo to veľmi dlhé čakanie. Ale stálo to za to.







Najkrajšia obálka 
Steel scars (Victoria Aveyard) 
No čo vám poviem, celá séria má úžasné obálky. 








Najškaredšia obálka
Čarodejník z krajiny OZ (L. Frank Baum)
Proste fuj. A v tomto štýle sú aj ilustrácie, ktoré sa mi vážne nepáčili. 







Hrdina mesiaca
Rafael Podmanický - Korene hriechu
Neviem ako to tá autorka robí, že tvorí tak úžasné mužské postavy. Najprv Miseag, teraz Rafael... 

Hrdinka mesiaca
Loriana Kosacká
Veľmi sympatická hlavná hrdinka. Silná a inteligentná žena. 



Pár mesiaca
Carson Stinger & Grace Hamilton - Stinger
Ale to len preto, aby som zas nedala Lorianu a Rafaela. Každopádne aj títo dvaja k sebe proste patria. 

8 komentárov:

  1. Knihy som nečítala, takže obsahovo neviem posúdiť, avšak s obálkami - najkrajšou i najhoršou - súhlasím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hitparáda..:D Vždycky mi naskočí Michal David s "žiju si svůj dikopříběh, jéjejéje..."..:D. Škoda, že Vymyslela som si ťa je nuda. Námět se mi líbil už na goodreads.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na knihu Stinger sa strašne teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď som dočítala dedičov, bola som veľmi smutná lebo Maji žiadne ďalšie knihy už nenapísala. Potom som sa na jej blogu dočítala že pracuje na niečom novom a dospelejšom. Dlhodlhodlho ( asi tiež nejak 5-6 rokov ) som čakala až som sa vzdala nádeje a zrazu bum mi hovoríš že sa to konečne deje:3 aaaa teším sa moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja som tiež strácala nádej, ale máš sa na čo tešiť :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.