nedeľa 28. septembra 2014

Knižná predpoveď - október


Toto meme je výtvorom Catty.
A o čo vlastne ide? Nuž, v jednoduchosti o zverejnenie knižných plánov na nasledujúci mesiac - teda o predpoveď toho, čo sa chystám čítať, na aké knihy môžete čakať recenzie, či plánujem nejakú súťaž, ktoré knihy by mi mali doraziť, proste všetko, čo v súvislosti s knihami plánujem zrealizovať.

Stenčovanie kôpky kníh, ktoré čakajú na poličke:Uff. Polovica mesiaca bola prázdna a teraz na konci sa mi toho nabalilo naozaj dosť. Čakajú ma recenzáky Příchod tmy (Noční běžci 2), Svůdne nebezpečí, Jen si troufni a Bohovia Olympu: Znamenie Atény. Tiež ma čaká Bridget Jonesová: S rozumom v koncoch, ktorú mám z knižnice a konečne som sa rozhodla prečítať knihu Na vine sú hviezdy a utvoriť si nejaký ten svoj názor, takže by mi ju mala zajtra kamarátka doniesť. Ďalšie knihy už radšej nespomínam, ale je toho dosť. Tiež by som mala prečítať Věk X: Šachovnice bohů, keďže by mi mala prísť dvojka.

Rozširovanie zbierky kníh alebo Poličky sú plné na prasknutie:
Uhm... už som si stihla objednať Neferetino prokletí od jednej slečny z bazáru, včera som si objednala prvý diel Alex Craft Čarodějka stínů a zrejme si k meninám (ktoré som mala pred pár týždňami, ehm) vypýtam od našich Džinsový denník 4. A tiež by som si už rada z B objednala knihu Doctor Who: Magic of angels
A teraz pekne k recenzákom. To by mali doraziť knihy Doctor Who: Závoj smútku, tretí diel Nočných bežcov, Elusion, druhý diel Etikety a špionáže Poklony a sprisahania, na ktorý sa neskutočne teším, spomínaný Věk X: Nesmrtelná koruna, Utorky s Morriem a Papierové mestá. Snáď som na nič nezabudla. A rozhodne budem mať čo robiť :D

Recenzie a ostatné príspevky:
V najbližších dňoch sa môžete tešiť na recenziu na Selekciu, ktorú práve čítam a strašne moc sa mi páči. Tiež samozrejme na tie, ktoré ešte len čítať budem.
Čaká vás aj Chystá sa..., Hitparáda kníh, Mesačná chvastačka, možno nejaké tie Filmové tipy či TAG.... Uvidíme. A samozrejme rozhovor s Katie McGarry.

Súťaže:
Tento mesiac si dáme prestávku. V novembri bude totiž jedna veľká narodeninová. Áno, blog už za vyše mesiaca bude oslavovať krásne dva roky. Ako rýchlo to ubehlo! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.