sobota 19. októbra 2013

Informatívny článok: Hodnotenie recenzii...

Toto je len krátky informatívny článok. Už dávnejšie som rozmýšľala nad tým, že by chcelo vymeniť moje neoriginálne a primitívne jednoduché hviezdičky. Ale už som nechcela len tak hocičo. Chcela som niečo, čo nebude mať nikto iný. A ak, tak maximálne tak na druhej strane sveta alebo čo. Počas francúzštiny a mikro spánku som dostala spásonosný nápad! T.A.R.D.I.S.! Ak vám to nič nehovorí, tak si rýchlo bežte pozreť prvý diel Doctora Who, jasné? A potom ďalší a ďalší...
Každopádne. Myslím, že mi to vyšlo, detaily sú už doladené a v najbližších dňoch sa moje malé T.A.R.D.I.S. ocitnú pri všetkých recenziách. Aspoň takto, keď nemôžem mať jednu svoju vlastnú :D 


Takže čo? Páči? Nepáči? Lepšie ako hviezdičky? Pre mňa určite :3

3 komentáre:

  1. Áááá, TARDIS! =D Jo, tenhle nápad je vážně... Fantastic. ABSOLUTELY FANTASTIC. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem vám baby :D Skromne poznamenám, že som si toho vedomá :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.