streda 7. novembra 2012

Motýlik (Sylvia Mozerová)


Autor - Sylvia Mozerová
Názov - Motýlik
Vydavateľstvo - Enigma
Väzba - viazaná
Počet strán - 123


Príbeh o feťačke a skupine narkomanov z Trenčína.
(Nijakú normálnu anotáciu som ku knihe nenašla a ani sama nemám čo dopísať)

K tejto knihe ma naviedla spolužiačka, že je strašne dobrá (a rovno mi ju aj požičala :)). Bola som na ňu zvedavá, ale nedávala som jej veľké nádeje. Ale prekvapila ma ako málo kníh! Knihu som prečítala na jeden šup (ale tak zase, je to cca. 100 stran, to nie je velky problem :D). Bol to krásny príbeh, trocha smutný, a po konci knihy som si bola istejšia než kedykoľvek predtým, že tak nechcem skončiť :D 
Taktiež bolo zaujímavé, že sa to odohráva v Trenčíne, keďže tam chodím do školy a tie miesta poznám :)  
A výsledok? Hodnotenie 5/5 a miesto medzi knihami, ktoré si musím zaobstarať :)

P.S. Myslím, že ju zoženiete len na nete :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.