streda 15. januára 2014

Štedrosť knižnice 10


Dlho som toto meme nepridala, čo poviete? Minule som ho vynechala, pretože som naň akosi zabudla. Bolo to to Risknem to s punkerom. Dnes som si do knižnice zašla znova a verte mi, že to stálo veľa sebazapierania si nevziať asi päť kníh, ktoré mali a ja by som chcela. Mali Osud napríklad. Od Noelovej. To by som si vážne chcela prečítať, ale akosi mám toho dosť, bla bla, poznáte to. Tak som si z knižnice doniesla len toto. Samozrejme tá najhrubšia bichla z tých, ktoré som tam obdivovala. Ale tak...


Kruh bol fajn, síce nie to najlepšie. Ale predsa som na pokračovanie zvedavá i keď ma tá hrúbka celkom odrádza. No uvidíme, čo sa z toho vykľuje.

2 komentáre:

  1. Ja by som bez knižníc neprežila :D Hej ono tam treba také sebazapieranie, no mne sa nikdy nepodarí :D Ja by som sa chcela pustiť do Kruhu... uvidíme kedy budem mať čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma asi 50 neprečítaných kníh, musela som si dávať pozor :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.