piatok 22. januára 2016

Prichádza veľké rozuzlenie! Vraj... | Never never: part three

Autor - Colleen Hoover & Tarryn Fisher
Séria -  Never never
Diel - 3/3
Rok vydania - 2016
Počet strán - 77
Hodnotenie na Goodreads - 3.86/ 3 120

Anotácia
New York Times bestselling authors Colleen Hoover and Tarryn Fisher are back with the much-anticipated final installment in the Never Never novella series.
Together, Silas Nash and Charlize Wynwood must look deeper into the past to find out who they were and who they want to be. With time ticking down, the couple are in a race to find the answers they need before they lose everything. Can they regain what they once had? And will it restore who they once were?
 


***

Toto bola pre mňa jedna z najočakávanejších kníh tohoto roka. Pokiaľ ste predchádzajúce diely čítali, isto viete prečo. Dva diely boli za mnou a ja som stále netušila, čo sa v tej knihe vlastne deje. A prečo. A zvyšné podstatné otázky. Nehovoriac o tom, že tie knihy boli skvelé. 
Niet divu, že som mala veľmi vysoké očakávania. Ktoré táto kniha žiaľ veľmi nesplnila.

Ťažko hodnotiť a nejako charakterizovať postavy, keď oni sami nevedia, kto sú a prechádzajú sebapoznávaním. Ani jeden z nich mi však ani v tejto knihe nevadil. 
Teraz prechádzam k tomu horšiemu.
Postupne.
Ale najprv... táto kniha ma vtiahla veľmi rýchlo, je napísaná veľmi čtivo, stránky sa len tak strácajú pred očami, ani neviete ako. A nemohla som knihu odložiť, pretože som bola proste zvedavá, čo bude ďalej. Bolo to milé a zlaté. 
Ale obávam sa, že to je tak všetko. Okrem iného mi tú chýbala akákoľvek akcia.

Táto séria mala obrovský potenciál, bola výborne rozbehnutá. Ale viete ako to malo mať pôvodne dva diely a potom to predĺžili na tri? Chápem prečo. Prvý diel vznikol asi tak, že autorky dostali perfektný nápad, tak sa ho rozhodli spísať. Netušili však, ako to rozuzliť a tak napísali druhý diel, ktorý im mal získať čas. Lenže stále nevedeli na nič prísť a tak tretí diel vznikol z prvého nápadu, ktorý mali. Len aby niečo bolo. A to je škoda. Bola to mega séria, mega nápad. A tak som čakala epické rozuzlenie, z ktorého mi padne sánka. Pretože presne také by si tá séria zaslúžila. Žiaľ bolo to oproti tomu veľmi slabé a obyčajné. Nijako zvlášť originálne. Žiadna akcia, nič. Nebyť toho, že Silas a Charlie vyriešia hádanku sa tam dokopy vôbec nič nestane. 
Ale. 
Potom prišiel epilóg. A ten mi sklamanie docela dobre vynahradil, pretože ten bol skrátka úžasný. 
 
Napriek všetkému si táto séria rozhodne vašu pozornosť zaslúži. Je to niečo iné ako ostatné knihy. Okrem toho prečítanie každej knihy trvá okolo hodiny a pol, takže v pohode zvládnete celú sériu aj za deň. Neodlepíte sa od nej. 


Kam ďalej? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.