pondelok 3. júna 2013

Knihobranie 2 - Kniha, ktorú absolútne nechápem


Projekt od VeEee.

Vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou doposud nechápete a máte pocit, že jí snad ani nikdy nepochopíte, a když už, tak to bude za hodně dlouhou dobu.

Bolo úplne jedno, či vyberiem jednotku alebo dvojku. V dvojke však bolo toho viac. Čoho? Tak ja vám to vysvetlím.
Aby bolo hneď zozačiatku jasné, nie som hlúpa (hoci nepopieram, že to tak mnohokrát vyzerá). Ale hoci je táto kniha písaná pre tínedžerov, tak je tam kopu konšpiračných a iných teórii o tom a tom, o fyzike, o DNA, o bioloógii a o ďalších veciach. Tým pádom som sa v deji viac krát stratila a nevedela som, o čom to dopekla stále kecajú? A keď zrazu niečo urobili, tak ako sa k tomu preboha, dopracovali?? Ach jaj...

4 komentáre:

  1. Ja som to chápala, aj som to ocenila, ale aj tak to nie je nejaká extra dobrá séria :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. první díl byl hrozný :D do druhého jsem se ani nepouštěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já nechápu tu holku tam, nejradši bych jí dala pěstí

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.