štvrtok 19. októbra 2017

Výpredaj knižnice | Bazár

Ako ste mohli zachytiť na mojom FB, v utorok som sa po dvoch mesiacoch vrátila zo Švédska. Jednou zo zmien, čo som sa rozhodla urobiť bolo vytriediť knižnicu. Spravila som to síce krátko pred odchodom a vtedy som si myslela, že už nemám dať čo viac preč... ale nejako sa stalo, že som teraz vytriedila cca 100 kníh. Teda približne tretinu všetkých, čo mám. Možno aj viac. 
A viete čo? Je to riadne dobrý pocit. 
Po dvoch mesiacoch, čo som bola mimo svojich kníh som si uvedomila, že vôbec nepotrebujem tak veľa. Aj tak s nimi nemôžem cestovať. A keďže neplánujem ostávať dlho na Slovensku, proste som sa rozhodla nechať len tie, ktoré sú pre mňa nejakým spôsobom dôležité. Tie ostatné (hoci sa mi možno páčili) nepotrebujem skladovať. 
Takže zrazu mám desivo prázdne poličky, ale sú na nich len dôležité (a nečítané) knihy.
Tak som spokojná. 

V prípade záujmu mi píšte na mail strakovmaa@gmail.com, alebo na FB. (Nie do komentára, ak nepripojíte nejaký kontakt na vás.)

Série

Pekelné stroje rezervované


Nejkrásnější, Isla a šťastné konce - PREDANÉ


Letní dny a noci - PREDANÉ


Netvor je zver - PREDANÉ


Anglické paperbacky

It ends with us, The Christmas book - PREDANÉ

Anglické hardcovery

Shatter me - PREDANÉ








Harry Potter - PREDANÉ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.