nedeľa 26. júna 2016

Neplánované vyraďovanie knižnice | Bazár

Včera som skončila After 3. Mala som toho veľmi rýchlo plné zuby a rozhodla som sa, že po ďalšej knihe už nesiahnem, tak že sa toho zbavím. Takisto som mala v pláne zbaviť sa tých Quick reads Doctor Who kníh a tak som sa rozhodla, že je načase nafotiť nový bazár s tým, že tam bude SEDEM nových kníh. Eh, trošičku sa mi to vymklo z rúk. Prechádzala som si tak knižnicu a hoci som už dlhšiu dobu mala dojem, že sa už nemám čoho zbavovať, osud to chcel inak. Zrazu som si uvedomila, že mám veľmi veľa kníh, ktoré ma už prestali lákať a že ich zrejme nebudem nikdy čítať. Tiež trochu pomohol fakt, že som na mizine. A že nemám už vôbec žiadne miesto na poličkách. A tak vznikol tento neplánovane veľký bazár. 
Pokiaľ vás niečo z toho zaujme, píšte mi na Facebook či na email strakovmaa@gmail.com.
Pokiaľ budete písať dole do komentáru, prosím, pripojte k tomu svoj email.


spolu 30 eur (všetky raz čítané, skvelý stav) - REZERVOVANÉ


spolu 10 eur (úplne nové, nečítané, český jazyk) 


kus 1 euro (všetky úplne nové, nečítané)  - REZERVOVANÉ
Báčik PREDANÝ


Anna Karenina - PREDANÉ
Pani Bovaryová - 3 eurá (poničený prebal, kniha však vo veľmi dobrom stave)  - REZERVOVANÉ


Ľudia z lesa - 4 eurá (skvelý stav)
Huckleberry Finn - 3 eurá
Jack London - PREDANÝ
Ďaleko od hlučného davu, Otec Goriot - REZERVOVANÉ


Nabokov, Maupassant - 3 eurá (skvelý stav)
Klub bitkárov - 5 eur (raz čítané skvelý stav) - REZERVOVANÉ


Línie krásy - 5 eur (úplne nové, nečítané, český jazyk)
Ružový trojuholník - 4 eurá (úplne nové, nečítané)
Milenky - 3 eurá (úplne nové, nečítané) - REZERVOVANÉ


Erik - 3 eurá (skvelý stav)
Tanec čarodejníc, Len vietor vie odpoveď - 4 eurá (skvelý stav)


Zakázaná láska - 7 eur (úplne nová, nečítaná)
Tweetni mi! - 3 eurá (úplne nová, nečítaná)
Problém na každé riešenie - 4 eurá (natrhnutý prebal z boku, inak skvelý stav) - REZERVOVANÉ


Morantologie - 6 eur (raz čítané, skvelý stav, český jazyk)
Vzťahy bez slov - 8 eur (Skvelý stav, raz čítané)
Tatkinov nočník - 4 eurá (úplne nové, nečítané)


Noční směna - 5 eur (úplne nové, nečítané, český jazyk)
Dead of Eve - 6 eur (úplne nové, nečítané, s podpisom autorky)
Upírova kliatba - 3 eurá (skvelý stav)


Firma - 4 eurá (skvelý stav)
Prvý hrob napravo - 4 eurá (úplne nové, nečítané) - PREDANÉ
Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou - 3 eurá (skvelý stav, raz čítané, český jazyk)


Ghostgirl - 4 eurá (skvelý stav)
Povstaní kolosu Rhodského - 5 eur (úplne nové, nečítané, český jazyk) - REZERVOVANÉ
Záhrobná kniha - 4 eurá (skvelý stav) - REZERVOVANÉ


Odpusť mi, Leonard Peacock - 5 eur (úplne nové, nečítané)
Dlhý list mame - 5 eur (raz čítané, skvelý stav)
Drvič - 4 eurá (úplne nové, nečítané) - REZERVOVANÉ


Le nouveau taxi! - 7 eur (skvelý stav, obsahuje CD)
Literatúra - 3 eurá (skvelý stav)
Staráme sa o psa - 1 euro (skvelý stav)

5 komentárov:

  1. Je možná aj výmena?:-) Mám tiež pár kníh, ktoré už (zatiaľ bez úspechu) mesiac predávam a nič:-D Keby si chcela, pošlem ti potom ich foto:-) Ď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teoreticky môžeš, ale neviem aká je šanca, že si niečo vyberiem :D

      Odstrániť
  2. Poprosim Vas kniha Daleko od hlucneho davu je uz predana? Ak nie, mam zaujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravím,kniha Le nouveau taxi je este aktualna?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.